»Razstavo so pripravili s sodelovanjem občinskega Zavoda za podjetništvo, turizem in mladino Brežice.«
»Zelo nevarno je turizem razumeti množično . . . Kot da je pomembno, da se proda veliko piva in pic, da je vse natrpano in da ljudje nimajo kje parkirati.«
»Največ gostov pričakujemo avgusta, konice so običajne; enakomernega celoletnega turizma v Sloveniji, ki ima štiri letne čase, pač ni mogoče imeti.«
»Vsa Slovenija nikoli ne bo butična, butičnost se lahko razvija le v prostoru, kjer česa drugega zaradi varovanja okolja ni mogoče razviti.«
»Če nekje damo, moramo drugje vzeti – tega gordijskega vozla ni mogoče presekati, saj gre za ekonomijo vzemi in daj, sam sem zagovornik večjega davčnega zajema. Z več davčnimi plačniki je tudi davčna masa večja. Seveda pa je treba ustvariti konkurenčno okolje, da bo nekdo hotel plačevati tu, v Sloveniji, in da mladi slovenski podjetniki ne bodo iskali ugodnejšega davčnega okolja v tujini!«
»Izobražen človek nas stane 200 tisoč evrov, potem pa ga brezplačno izvozimo!«
»Če podjetniški duh živi v tebi, vedno gledaš naprej. Pri podjetništvu je zelo zanimiva prva faza, ko se ti nekaj porodi v glavi in si zelo zazrt vase, v iskanje inovativnih rešitev, takrat ne vidiš nobenih ovir. Ko pa se spoprimeš z birokracijo, zakonodajo, začne notranja energija izgubljati naboj in porabljati energijo. In to ni dobro.«
»Dokler boš skrbel za produkt in gosta, je to najboljša formula, ko se boš ukvarjal le še z birokracijo in se prepiral z zaposlenimi, pa je s podjetništvom konec!«
»Predstavljajte si, da letite 14 ur, da bi si ogledali Fontano di Trevi, najdete pa občinski plavalni bazen.«
»Kriza je spodbudila sodelovanje med državami.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju